اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد تیراندازی در کنتاکی آمریکا | ۸ نفر کشته و زخمی شدند (۱۶ تیر ۱۴۰۳) پیام تبریک نصرالله به پزشکیان: حزب‌الله و مقاومت ایران را پشتیبان قوی، ثابت وهمیشگی خود می‌دانند رسانه‌های عبری: فردا اعتراضات علیه نتانیاهو به اوج می‌رسد اذعان روزنامه صهیونیستی معاریو به کنترل حماس بر غزه ناوشکن انگلیسی از دریای سرخ می‌رود واکنش مغرضانه آمریکا به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۶ تیر ۱۴۰۳) سعید جلیلی عصر امروز با رهبر انقلاب دیدار کرد (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر کار: افتخارات جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف زیاد است | امید به زندگی در ایران به ۷۵ سال رسیده است

  • کد خبر: ۲۱۱۲۲۷
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
وزیر کار: افتخارات جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف زیاد است | امید به زندگی در ایران به ۷۵ سال رسیده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ امید به زندگی بعد از انقلاب به ۷۵ سال رسیده است، این آمار بهداشت جهانی است. افتخارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف زیاد است.

به گزارش شهرآرانیوز سیدصولت مرتضوی امروز در جمع مردم پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: مردم ایران، این امت خداجو در جبهه‌های مختلف خوداتکایی و فتح قله‌های دانش مبارزه کردند. ۲۲ بهمن روز پایان وابستگی به بیگانگان و رها شدن از اسارت بود.

وی مطرح کرد: امام راحل در ابتدای زمامداری، مردم را به دو رکن اساسی یعنی استقلال و آزادی بشارت داد. امروز استقلال جمهوری اسلامی ایران در کمتر کشوری قابل مشاهده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در زمان قبل از انقلاب، به قدری شرایط ذلت‌بار بود که شرط لازم برای دیدار مقام اتحاد جماهیر شوروی با شاه ایران این بود که تشریفات دولتی ایران از کاخ مرمر کنار برود و تشریفات دولت شوروی سابق جایگزین شود که این ننگ را شاه می‌پذیرد و این ملاقات چند دقیقه‌ای با خفت صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن نماد انسجام ملی است، افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که جهان استکبار از شرق تا غرب همواره پشتیبان نظام ستمشاهی بودند تا امام راحل و انقلاب آمدند و سفره استکبار را در هم پیچاندند.

مرتضوی بیان داشت: برکت انقلاب اسلامی است که امروز حضور پرشور مردم را مشاهده می‌کنیم، انقلاب اسلامی ایران تنها در جغرافیای ایران تاثیر خود را نگذاشت بلکه در نظام سیاسی جهان نقش ویژه‌ای داشت. در واقع انقلاب اسلامی ایران قطب قدرت‌های جهان را باز تعریف کرد و نظریه‌ای به نام عدالت اجتماعی مطرح کرد.

وی گفت: بیعت بختیاری‌ها در ۲۰ بهمن با امام خمینی (ره) یکی از اتفاقات مبارک در این ایام فجر است. این بیعت در تسریع سقوط حکومت ستمشاهی تاثیر داشت و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود در این ۴۵ سال انقلاب اسلامی سهیم هستند، افزود: انتخابات مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران و حق مردم است. ۱۵ هزار نفر برای رقابت ۲۹۰ کرسی مجلس تایید صلاحیت شدند به عبارتی به ازای هر صندلی بالغ بر ۵۰ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند، در کجای دنیا چنین رقابتی را سراغ دارید؟.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: کشور‌هایی که خود را مهد دموکراسی می‌دانند نهایت رقابت آن‌ها بین دو حزب است و در بیشتر آن‌ها خبری از انتخابات نیست. در کشور جمهوری اسلامی ایران، بستر رقابت سالم آماده است. انتخابات بستر امنیت است و مردم باید حضور گسترده داشته باشند.

مرتضوی با اشاره به پیشرفت‌های خوبی که بعد از انقلاب اسلامی، ایران کسب کرده، خاطرنشان کرد: نرخ امید به زندگی بعد از انقلاب به ۷۵ سال رسیده است، این آمار بهداشت جهانی است. افتخارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف زیاد است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->